Sunday, May 27, 2012

نامه ای به حسین رونقی در بند!

خوردند و بردند و گرفتند به نام اسلامی که یک روز بر پایه ی آن بدون اختیار نام بر روی ما گذاشتند! ما اختیار انتخاب نداشتیم که بگوئیم خدائی را نمی خواهیم که به پادشاهی امثالی همچون خامنه ای پر و بال می دهد خدائی که غیرت و ناموس پرستی آبکی به ما اعطا کرد در حالیکه در گوشه و کنار این مرز و بوم به خاطر نداری و فقر در حکومت به قولا اسلامی تن فروشی می شود!عمو حسین ما در حد و اندازه تو جربزه ی مبارزه ی علیه ی این رژیم فاشیست اسلامی را نداشتیم ولی بدان که ما هم اندازه تو نه ولی زجر تحمل این رژیم مستبد اسلامی را می کشیم...می گویند برایت دعا کنیم که آزاد شوی ولی من ابراز امیدواری می کنم که هر چه زودتر از بند آزاد شوی و برای رسیدن به این مهم بدون دخالت در آن چیزی که می پرستی و اعتقاد داری تلاش می کنم.... برای من اینکه تو باخدا باشی یا نباشی مهم نیست مهم برای من رهائی فکر و اندیشه ات از این ایدئولوژی اجباری حاکم بر ایران است....من باید از خدائی برایت درخواست کمک کنم که وسیله ای شده است برای چپاولگری و امتیازدهی این رژیم به استعمار و ذکر خدائی را بگم که روز به روزامثالی همچون خامنه ای جنتی و افراد بی خاصیت دیگر را طول عمر می دهد و بهشت را همین جا برایشان به ارمغان آورده باشد و درنهایت نامشان را هم هر چند به جنایتکاری در تاریخ ایران بزرگ به ثبت رسانده باشد

1 comment: