Wednesday, March 13, 2013

آری خامنه ای دیگر کوچکتر حرف بزرگتر را گوش نمی کند!

جامعه را آنقدر با خودخواهی ها و دیکتاتوری هایت بهم ریخته ای که دیگر کوچکتر حرف بزرگتر را گوش نمی کند...خانواده ها آنقدر از شدت تنگ نظری و شکاف اخلاقی از هم پاشیده شده است که از کنترل کلانتر محل به محل شهر هم در آمده است...خامنه ای بدون هیچ پسوند و پیشوندی تو اون ذره ابهتت هم در کشور نزد به قولا دوستدارانت از دست داده ای!از من بشنو که مطمئن باش اون کسی که به خاطر منافع مالی اش طرفدارت است این حقایق را بهت نمی گوید...تو را همون کسانیکه روزی به قولا دوست داشتن،رکیک ترین فحشها نثار می کنند و حضرت،امام و این پیشوندهای من درآوردی را هم به خاطر کم شدن منافع مالیشان پاک فراموش کرده اند...من از شما متنفر بودم و هستم و خواهم بود ولی اینو بدون که اگه روزی تو رو ببینم صادقانه همه چیز را برابت می گویم و می گویم که آخر و عاقبت خودخواهی،تنگ نظری و فریب سقوط، تباهی و بی احترامیست...در کشور که هیچ در درون خانواده ها هم دیگر کوچکتر حرف بزرگتر را گوش نمی دهد چون ابتدا تو بی عزت کردن و بی احترامی کردن را در کشور باب کرده ای

No comments:

Post a Comment